Sunday, December 25, 2011

Dagens jule outfit (37+2)

I får også lige et billede af dagens outfit fra juleaften. Jeg ville ønske jeg havde haft noget super fint tøj at tage på, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke gider bruge penge på mere graviditets tøj nu når der er så kort tid tilbage, så i må nok vænne jer til at se lidt af det samme tøj de næste par uger. Det eneste der ændrer sig er efterhånden måbende størrelse.

Jeg var forresten lige på vægten forleden dag hjemme ved vores vennepar. Vægten har nu rundet de+ +20 kg. Jeg havde jo håbet på jeg kunne nøjes med at tage 10 kg på i hele graviditeten, men det må vist siges at være overskredet ret meget. Jeg har dog efterhånden også fået en del væske på kroppen. Jeg kan specielt selv se det i hovedet, armene og benene. Jeg prøver at sige til mig selv at det vigtigste er at komme af med vægten bagefter og ikke at lade mig gå på af det nu, jeg kan jo alligevel ikke lave om på det nu, men der skal godt nok ud og gåes nogle ture med barnevognen når lillemanden kommer til verden.


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...