Thursday, December 1, 2011

Dagens gåtur

Imorgen rammer jeg de 34 uger, hvilket betyder at jeg i følge min jordemoder kan begynde at gå lidt mere rundt og gøre lidt flere ting fordi det nu ikke er fuldstændig kritisk hvis han kommer til verden. Det er fantastisk at kunne få lov til igen at gå nogle korte ture og bare komme lidt ud.

Idag gik vi en tur ned og fik handlet lidt. Ja - i know. MEGET spændende, men det er en stor ting for mig endelig at kunne gøre en anelse selv.

På vej hjem gik vi forbi byens juletræ og hvor er det altså hyggeligt med alle de julelys i gaderne.


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

  1. Er det julelys eller vinterlys? Spurgt på en anden måde: Bliver lyset slukket efter jul, eller brænder de også i januar?

    ReplyDelete
  2. Ja det er jo et meget godt spørgsmål. Jeg ville gætte på det slukkes efter jul, men det må tiden vise - jeg skal nok komme med en update efter jul om de stadig er tændt ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...