Friday, December 30, 2011

Besøg hos venner

I dag har vi været ude ved et vennepar det meste af dagen. Manden skulle hjælpe med at flytte nogle ting fra deres gamle hus og jeg skulle lige handle ind sammen med min veninde til imorgen. Vi har jo ikke rigtig kunne beslutte os for hvad vi skulle have at spise, men til sidst blev vi enige om sushi. Jeg glæder mig allerede helt vildt til at proppe mig med alt den skønne hjemmelavede sushi. Til dessert skal vi have soft ice med friske frugter - mums. Det skal nok blive en rigtig hyggelig aften, selvom det jo nok bliver et noget anderledes nytår end hvad vi plejer. Deres to skønne unger har hygget sig hele dagen med at puste balloner op til ballondyr og se Disney Show. Jeg nyder virkelig at kunne se så meget til dem, hold da helt op jeg elsker de to som var det mine egne børn. Jeg er sig ret brugt i kroppen nu efter indhandling i 3 forskellige butikker og legning med ungerne. Det er skønt at være under dyne igen og heldigvis kan jeg sove længe imorgen så jeg er frisk til at holde mig vågen om aftenen.

Vi sover hjemme ved mine forældre, da de bor lidt tættere på vores vennepar end vi selv gør og det er jo med at nyde den sidste måneds tid sammen med familien inden vi pludselig skal tilbage til Spanien.


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...