Thursday, December 15, 2011

Baby sengetøj

Jeg har jo tidligere syet babytæppe, ammepude betræk og puslepude der passer sammen. Nu var tiden så kommet til at få syet lidt baby sengetøj. Jeg fik faktisk syet det første sæt for en uges tid siden, men det tar altså lidt tid at få syet efterhånden. Det er ikke så lang tid jeg kan holde ud at sidde foran symaskinen og maven er efterhånden ret meget i vejen når der skal klippes, måles op og sættes nåle i, jeg er godt nok ikke helt så mobil længere. Men idag blev nummer to sengesæt så endelig syet færdig.

Næste projekt er at jeg skal have syet sengerand af det samme stof også, men jeg synes det virker som lidt et stort projekt med hele den lange sengerand der skal betrækkes. Nu må vi se om jeg når det eller det må vente til engang efter hans ankomst. Her er ihvertfald dagens færdige projekter:




Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

  1. Hvor ser det fint ud!
    Jeg skal også i gang med en sengerand, men kan ikke helt overskue projektet... Er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skal lave det i 4 dele, en til hver side, eller bare en lang sengerand...
    Synes jeg er ved at have lidt travlt, har jo termin om en uges tid ;)...

    ReplyDelete
  2. Ja så kan jeg godt se jeg har masser af tid i forhold til dig ;) hehe

    Jeg har udskudt sengwranden vildt lang tid, synes simpelthen det virker så uoverskueligt at sidde der med det kæmpe lange stykker stof, men mon ikke det er endnu mere uoverskueligt når først baby kommer til verden :)

    Måske det bliver et overtids-projekt for dig :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...