Tuesday, December 13, 2011

30 dage tilbage (35+5)

Hold da op hvor tiden flyver afsted. Det synes jeg nærmest jeg skriver hele tiden og alligevel nogle dage føles det som om der stadig er evigheder tilbage. Idag er der dog kun 30 dage til min termin og det synes jeg faktisk ikke er særlig meget. Specielt ikke når man tænker på at det er juleaften om små 11 dage og derefter nytår 7 dage efter, så tiden er jo trods alt fyldt ud med ting hen af vejen. Mon ikke de næste 30 dage kommer til at gå stærkt. Eller i hvert fald tiden indtil nytår. Ugerne efter nytår kommer nok til at snegle sig afsted og vi kommer til at tælle ned hver eneste dag.

Indtil nu glæder vi os bare over at vi snart rammer uge 36+0 og at der ikke længere vil være de store problemer hvis han kommer til verden 7-9-13. Om 9 dage er jeg 37+0 og han er hvad man betegner som fuldbåren og vil ikke længere betegnes som for tidlig født.


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...