Wednesday, November 16, 2011

Dagens aftensmad

Vi fik handlet ind idag efter jordemoder besøget og besluttede os for at skulle have rodfrugter med svinekoteletter. Det er virkelig længe siden vi har fået det og hold da op det smagte dejligt. Med masser af hvidløg og chili. Mmmm. Ja når nu man stadig er sengeliggende er det jo noget at et højdepunkt på dagen med aftensmaden.

Jeg har godt nok kedet mig en del idag synes jeg. Det er ved at være lidt trættende at se fjernsyn og ligge på langs. Glæder mig heeelt vildt til at kunne gå nogle ture sammen med manden og komme ud og bare lave lidt. Kunne besøge et par veninder og sådan lidt hyggeligt. 2 uger mere så kan jeg langsomt begynde at starte op igen. Ville ønske jeg kunne ligge mig til at sove og vågne når lillemanden er færdigbagt og klar til at komme til verden.

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...