Saturday, November 19, 2011

Uventede gaver

Jeg vågnede op til en skøn skøn mail fra min mor forleden. Det var efter en af de dage hvor jeg bare virkelig havde ligget i sengen og følt mig ynkelig, uduelig og endnu engang kedet mig helt usansynligt. Da jeg så vågnede om morgenen bippede der en mail ind fra min skønne mor. Hun var kommet til at bestille lidt ting til mig og lillemanden, som hun mente vi kunne bruge. Det er simpelthen fantastisk hvad mine forældre og svigerforældre har gjort for os i den her tid. Jeg havde måske nok set det komme at de ville blive glade og glæde sig helt vildt, men at de har været så stor en støtte som de har både med ting til lillemanden og personligt havde jeg aldrig turde håbe på.

Jeg elsker virkelig min familie over alt på jorden. Mig og manden har jo begge to meget små familier. Manden har faktisk kun sin mor og hendes nye mand, plus en kusine og jeg har min mor, far, farmor og storebror og mere er der faktisk ikke. Ingen af os har onkler, tanter, kusiner eller fætre, så man kan roligt sige vi ikke har så mange i vores familie. Men hvem har også brug for store familier, når man kan få familier som vores? Jeg er helt sikkert taknemmelig for kvalitet fremfor kvantitet i denne sammenhæng.

Min mor er så skøn at tage billeder af tingene og maile til mig hvis hun finder noget godt. Hun ved jeg elsker billeder og er en meget visuel person der gerne skal se tingene for mig. Så denne gang havde hun også vedhæftet et par billeder i min skønne morgenmail. Hun havde købt en pose med vaskenødder til mig (som jeg tidligere har skrevet om jeg gerne ville prøve) og en natursut til lillemanden. Jeg har jo længe gerne ville have en natursut, da jeg jo rigtig godt kan lide at den er lavet af naturlige materialer. Nu er det bare op til ham den lille når han kommer ud om han gider bruge den, men det håber vi på.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...