Monday, November 14, 2011

Små syprojekter

Efter en skøn nats søvn og et par timer foran TV'et, trængte jeg vist til at der bare skete en lille bitte smule. Fik derfor sat mig foran symaskinen og syet et par ting til puslebordet. Jeg har lidt tid gået og funderet over om jeg skulle finde nogle plastikkasser til at sætte på siden af puslebordet eller hvad jeg skulle gøre for at få lidt mere plads til alle de småting der jo hører til baby. Jeg besluttede mig for at prøve at sy et par poser der kunne hænge på siden og hvis de så ikke passede dertil kunne de så komme op på en hylde og stå et sted istedet. Det blev til tre poser i forskellige farver og med for der passer til sengetøjet til lillemanden.

Jeg er faktisk ret glad for resultatet og tror de kommer til at se ret godt ud på vores mørkebrune puslebord nede i Spanien. Puslebordet skal bare ligd vendes om så det peger ud mod rummet og så vi pusler baby forfra og ikke fra siden. Måske kan alligevel skulle sy et par ekstra til at være på hylderne. Nu må vi se hvordan overskudet bliver de næste par uger. Glæder mig ihvertfald rigtig meget til at se alle tingene på værelset dernede og til at komme tilbage til vores skønnr lejlighed sammen med mini.






Published with Blogger-droid v2.0.1

1 comment:

  1. Du er simpelthen så kreativ! Jeg er vildt misundelig :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...