Sunday, November 13, 2011

Savn

Det er nu ved at være længe siden vi tog tilbage til Danmark. Vi har virkelig nydt at se familie og venner, men hold da helt fast vi savner vores hjem i Spanien. Det virker ret uoverskueligt, at der går så lang tid før vi kommer hjem. Ikke nok med at vi savner vores eget hjem så savner vi vores små katte. Jeg har aldrig nogensinde haft så dårlig samvittighed før. Jeg kan simpelthen ikke bære tanken om at vi har efterladt dem dernede og de jo intet aner om hvornår vi kommer tilbage. Jeg savner dem SÅ meget i hverdagen hver eneste dag og glæder mig så ufattelig meget til at kunne putte med dem igen, holde om dem, nusse dem og have dem tæt på mig.

Stod det til os så var vi på vej tilbage til Spanien allerede nu eller måske allerede for en uge siden. Men vi har jo lige en fødsel der skal overståes inden vi kan tage hjem. Jeg er rigtig glad for at skulle føde i Danmark og føler mig helt sikkert tryg ved at have min familie tæt på, men der er godt nok lang tid til min termin om 8 uger efterhånden. Vi håber lidt på at han kommer til verden om små 5 uger istedet, altså lige omkring jul. Så kan vi nemlig rejse hjem lige i starten af Januar. Men hvem ved, måske han først vil ud slut januar?! Det er jo aldrig til at vide med de små i maven.



Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...