Monday, November 14, 2011

Oldermors hjemmestrik

Så fik jeg taget et par billeder af de fine ting min farmor har strikket til lille mini i maven. Hun har indtil videre strikket en virkelig fin cardigan med knapper, en djævlehue, et fint lille tørklæde og et par skønne sutter. Alt sammen i virkelig lækkert økologisk baby garn hedder det. Det er virkelig blødt og lækkert og jeg kan slet ikke vente med at putte lillemanden i det.

Jeg har fået kigget lidt på hvad for noget tøj vi skal have med til ham på hospitalet, men jeg synes godt nok det er svært når vi ingen anelse har om hvornår han kommer til verden eller hvor stor han bliver. Om han bliver en lang baby eller lille og tyk. Det ender nok med at jeg pakker en 3-4 sæt så vi er sikre på der er noget af det han kan være i.




Published with Blogger-droid v2.0.1

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...