Sunday, November 13, 2011

Oldemors fødselsdag

Idag har vi fejret min farmors 92 års fødselsdag hjemme ved mine forældre. Jeg har overnattet hos dem så jeg var fri for at skulle afsted selv, så kunne jeg nemlig blive hentet af min far. Det var egentlig meningen at vi skulle have holdt fødselsdagen hos min farmor selv, men hun bor på 3. sal i en lejlighed og for at skåne min krop blev vi enige om det nok var bedre at holde det hos mine forældre. Den beslutning var jeg godt nok glad for, for jeg synes godt jeg kan mærke i min krop at det har været en lang dag. Altså det er jo ikke ligefrem fordi det har været en lang dag i forhold til mange andres. Vi havde trods alt kun gæster fra kl 14-18 ca. Men når nu jeg er blevet vant til kun at ligge på langs i min seng og se fjernsyn, så kan det godt være lidt overvældende for både kroppen og sindet at skulle sidde op og snakke og hygge i flere timer i træk. Det er sørme ikke meget min gravide krop kan holde til længere synes jeg.

Det var til gengæld rigtig dejligt at se både min farmor og storebror og få snakket og hygget med lækre boller, småkager, the og kaffe.

Selvom det var min farmors fødselsdag havde hun alligevel gaver med til mig, eller rettere til lillemanden. Hun havde nemlig en del af de ting hun har strikket til ham med, som jeg fik i gave og de er simpelthen SÅ flotte. Jeg er virkelig imponeret over at hun i en alder af 92 år stadig har overskud og evner til at sidde og strikke babytøj. Jeg skal nok vise billeder af de fine hjemmestrikkede ting lidt senere.




Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...