Sunday, November 27, 2011

Nye syprojekter

Idag har vi været hjemme ved mine forældre hele aftenen og sover her til imorgen. Vi fik dejlig lammekølle med flødekartofler og rødbede tsaziki. Det smagte så lækkert og så fantastisk ud. Ville have taget et billede men nåede at spise halvdelen af tallerknen inden jeg kom i tanke om det.

Jeg fik syet lidt både inden og efter maden. Fik blandt andet syet et nyt betræk til ammepuden så jeg har lidt at skifte imellem og blev næsten færdig med det nye betræk til moseskurven som står i Spanien. Mangler kun lige elastikken i top kanten og så drn kaleche ting der er over kurven. Men det må blive imorgen. Stoffet er noget min mor har købt og jeg er ret vild med det. Tror jeg syr et ekstra betræk til puslepuden af det samme stof, plus måske et sæt sengetøj og evt et lille tæppe med firkanter. Nu må vi se hvad jeg orker og om det er noget hun kan finde noget merr af. Her er ihvertfald dagens arbejde:





Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...