Wednesday, November 2, 2011

Middag hos svigermor (29+6)

Vi har idag været oppe og spise fiskefrikadeller hos svigermor - MUMS! Det er altså meget dejligt at få en masse af de ting vi aldrig rigtig selv laver når man er hjemme ved familien. Ikke nok med at aftenen stod på god mad, så fik jeg også et sengesæt til babydynen med hjem. Svigermor syr sengetøj til lillemanden i samme stof som jeg har syet babyting ud af og det er bare blevet super fint. Jeg prøvede det lige på dynen og det passer fint. Nu skal det bare lige en tur i vaskemaskinen så det bliver dejlig lækkert og blødt til når han skal putte med det. Der er også syet pudebetræk, men vi har jo endnu ikke købt nogen pude, da han jo først skal bruge det om lang tid.


3 comments:

  1. Du kan sagtens købe en pude til mini, bare det er en af de der helt flade nogle.. selvom det nok mest bare er til pynt alligevel. Vi har købt en, men da vi alligevel skal have sådan en lille hjerteformet en for at undgå fladt baghoved, kommer han ikke til at bruge den det første stykke tid alligevel :)

    ReplyDelete
  2. Michelle: jeg har godt kigget på de flade, men sådan en bruger de vel heller ikke før de er lidt ældre? Har i nogen speciel årsag til at tro jeres babys hoved bliver fladt? Synes jeg har læst at de har bedst af at ligge uden pude :)

    ReplyDelete
  3. Jeg ved ikke om dutten kommer til at bruge puden, men det skader i i hvert fald ikke, og det var jo som udgangspunkt vigtigt :)
    - Nej, vi har ingen grund til at tro det, det er ganske enkelt bare for at forebygge at det evt. bliver fladt, når han ligger på ryggen. Der er fremstillet sådan en speciel pude, smider lige et link så du kan se: http://www.babygear.dk/ergonomisk-babypude-undga-fladt-baghoved.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...