Friday, November 25, 2011

Maven (33+1)

Ja nu er det jo næsten ved at være tradition at jeg først får taget billede en dag for sent og hvorfor dog ændre på det. Så her er dagens billede af maven. Jeg synes den er faldet lidt ned på ddt sidste og samtidig føler jeg den fylder ret meget over det hele når jeg sidder. Det er utroligt han efterhånden kan formå at sparke mig i ribbene samtidig med at slår mig helt ude på siden af maven. Lidt akrobat må der være i ham.

Jeg er begyndt at sove ret uroligt igen om natten, men tror nu efterhånden det er fordi han er ved at være så stor så jeg vågner når han bokser rundt derinde. Igår aftes var det næsten umuligt at falde i søvn, fordi han blev ved med at have hikke i virkelig lang tid. Manden fik også lov til at mærke hikkeriet. Synes han er begyndt at hikke virkelig tit og nogle gange hikker han simpelthen så mange gange i løbet af en dag. Men det er nu meget hyggeligt og væsentlig mere behageligt end sparkene i ribbene.


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...