Thursday, November 10, 2011

Mad hos svigerne

Igår var vi en tur oppe og få lidt aftensmad hos svigerforældrene der bor 5 min i bil væk fra os. Selvom jeg skal passe på mig selv og slappe af, er det nu meget rart bare at kunne se lidt mennesker engang imellem og noget lidt andet end min seng og TV'et. Så læne det kun er lige ud i en bil og ind i en sofa går det nok. Jeg har ikke engang været sengeliggende i en uge og jeg er alleredr ved at værr godt træt af det. Det er virkelig ikke særlig spændende at ligge der dag ud og dag ind. Jeg bliver simpelthen så dvask og doven af bare at ligge ned og ingenting foretage mig. Jeg havde jo glædet mig til at kunne ses med en masse venner og veninder mens jeg var hjemme i Danmark og det kan jeg ligesom godt vinke farvel til nu. Kan ikke engang komme med ud i vores amerikanerbilsklub om tirsdagen længere. Føler mig mere og mere som en strandet hval. Det er selvfølgelig heldigvis kun midlertidigt og jeg ved jo det er bedst for mini i maven og det gør jo at jeg selvfølgelig retter mig efter det. Men jeg må indrømme at jeg går og håber på han kommer til verden i 37. uge. Det er om 6 uger og det er et tidsrum jeg kan forholde mig til. Indtil da må jeg bare fortsætte min afslapning.

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...