Tuesday, November 22, 2011

Lægen og dagens outfit (32+5)

Det er jo ikke meget jeg får taget billeder af mig selv for tiden når jeg ligger i sengen konstant. Idag har jeg dog været til det normale graviditetstjek hos lægen og fik lige hapset et billede inden jeg kom ud af døren. Jeg synes maven er faldet en del på det sidste, men den begynder jo også at tynge en del.


Alting så fint ud hos lægen til gengæld. Vægten siger efterhånden +15 kg, mit SF mål er 33 cm og ingen tegn på graviditetssukkersyge eller svangerskabsforgiftning, så det er jo fint. Det eneste det kniber med er min blodprocent. Den bliver simpelthen ved med at falde til trods for at jeg tar 100 mg jern hver eneste dag. Sidste gang jeg var ved lægen var den på 7,4 mener jeg og nu er den faldet til 6,7. Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor den skal blive ved med at falde selvom jeg tar ekstra jern tilskud, men min læge siger at nogle kvinder bare har det sådan som gravide. Jeg skal ned og have den tjekket igen om 14 dage og sikre mig at den ikke er faldet ydereligere. Men okay, så har manden da fået en forklaring på hvorfor jeg er så ufattelig træt hele tiden stadig.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...