Wednesday, November 9, 2011

Lægen (30+6)

Igår var jeg en tur nede forbi min læge for at få skrevet ind i min journal med mine kraftige plukveer, plus at få taget min graviditets blodprøve, som man normalt får taget i starten af graviditeten. Nu er det ihvertfald overstået og fik lige i samme omgang tjekket min blodprocent. Den er steget en anelse fra ca 7,3 - 7,5, men min læge mener jeg burde op og ligge på mine normale 8,5 - 9,0 stykker. Så jeg fortsætter pænt med mine 100mg jern sammen med HUSK og sveskegrød.

Mine plukveer er der stadig. De er dog næsten ikke eksisterende om morgenen og eftermiddagen, men kommer igen om aftenen. De er dog ikke kraftige eller regelmæssige overhoved, så jeg må nok bare affinde mig med at de er en del af min nye sengeliggende hverdag. Jeg synes jeg har haft lidt menstrautions murren idag der har trukket lidt om i lænden. Det er jo ikke rigtig til at sige om det bare er fordi jeg får ondt i lænden af at ligge så meget eller hvad det er. Forhåbentlig er det ikke tegn på noget.

Lillemanden har lige nu sin gymnastik time. Han er vågen løbende gennem hele dagen, men her om aftenen mellem kl 22-03 bokser og mosler han rundt på fuld skrue. Nyder det helt vildt og glæder mig simpelthen så ufattelig meget til at møde ham. Altså gerne først om minimum 4-5 uger.
Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...