Sunday, November 20, 2011

Øko legetøj

Nu har jeg jo selv syet et par ting til lillemanden og har købt de to små bolde fra Sebra, men derudover har vi faktisk ikke rigtig noget lejetøj til ham. Altså nu går der jo selvfølgelig noget tid inden han sådan rigtig begynder at lege med det, men han kan jo nok ret hurtigt begynde at ligge og kigge på det og man kan lege sammen med ham med de forskellige ting. Jeg sad derfor forleden og kiggede lidt på nettet for at se hvad der fandtes af øko legetøj og om det overhoved var til at betale. Jeg fandt et par forskellige ting som jeg er ret vild med (og der er MEGET mere derude på nettet). Jeg har også kig på den her barnevognskæde i træ, som også findes i barnevognsrangle og synes faktisk prisen er helt fin. Så nu er spørgsmålet bare om det måske skal være denne eller en Sebra barnevognskæde man skal have fat i. Det er heldigvis ikke noget der haster, så det må jeg lige overveje.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...