Saturday, November 26, 2011

Julemad i godt selskab

Vi har idag haft besøg af et vennepar til middag. Vi lavede lækker julemad med and, rødkål, brunede kartofler og brun sovs. Der var godt nok lidt stress lige under sovsen så min veninde måtte lige hjælpe lidt til med sovsen mens jeg fik skåret anden, men med teamwork går alt jo og maden var det hele værd. Anden var blevet perfekt og sovsen skøn, plus at det selvfølgelig blev nydt i godt selskab. Det er dejligt at få set vores venner som vi ikke har set så meget til når vi jo bor i Spanien.

Bagefter fik vi hjemmebagte banan chokolade muffins og jeg kom vist til at proppe mig lidt - ups. Ded var til to potioner muffins, men glemte simpelthen anden potion i ovnen så de blev helt stenhårde og brændte, men det er nu nok også for det bedste, ellers havde jeg nok bare spist alle dem også.




Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...