Wednesday, November 2, 2011

Jobcenter møde (29+5)

Jeg har idag været til møde med jobcentret for at snakke om aktivering nu hvor jeg er kommet tilbage på dagpenge. Jeg havde faktisk måske forventet at de ville sende mig i noget aktivering. Pga af min unge alder sender de mig jo vildt hurtigt igang med noget og det var jeg sådan set også okay med. Da jeg så idag skulle afsted og først skulle gå 15 min til stationen, sidde i en bus 30 min og derefter gå 20 min igen. Jeg kunne godt mærke det var en hård omgang for min krop at skulle gå så langt, selvom det jo ikke lyder af meget kan jeg godt mærke min krop er begyndt at sige fra. Da jeg skulle gå tilbage til stationen efter mødet fik jeg simpelthen så ondt i maven, måtte flere gange stoppe op og bukke mig sammen fordi jeg fik så mange kraftige plukveer. Jeg gik en tur ned forbi lægen på vej hjem, det ligger alligevel på vejen. Skulle lige høre om det var okay at jeg havde så mange plukveer der også gjorde ondt på vej hjem. Lægen var ret bekymret og mente ikke det på nogen måde var holdbart når jeg er så langt henne i graviditeten og jeg kan risikere at det forkerter min livmoderhals, hvilket jeg jo på ingen måde tør chancer med. Så nu har jeg fået tid hos lægen til på mandag hvor vi lige kan få snakket om plukveerne og taget min blodprocent igen.

Efter jeg er kommet hjem har jeg fået sovet til middag og slappet af, men jeg har virkelog stadig haft en del plukveer hele dagen. Jeg kan ikke lade vær med at blive lidt bekymret og prøver virkelog at sørge for så meget ro som muligt for ikke at overbelaste min krop. Han skulle jo gerne blive derinde en del tid endnu.

Det var til gengæld en smuk tur udenfor i efterårsvejret med blade der faldt og smukke gyldne træer. Lillemanden har været super aktiv hele dagen og kombineret med plukveer hele tiden må jeg indrømme min mave er ved at være lidt øm, men jeg klager bestemt ikke over at kunne mærke ham.

Published with Blogger-droid v2.0

3 comments:

  1. Det lyder godt nok ubehageligt med alle de plukkeveer. Men det lyder til, du har en god læge, der tager sig godt af det...
    Jeg er nu 32+5 og kan god mærke, plukkeveerne tager til, men er slet ikke så plaget af det, som dig. Min baby er også ret aktiv, og det er jo vildt rart, selvom der kommer nogle ordenlige spark i leveren indimellem, hvor jeg mister pusten lidt ;)...

    ReplyDelete
  2. Godt at lægen tager dine plukveer seriøst. Håber på det bedste :)

    ReplyDelete
  3. ohhhhappy: Ja det er virkelig trættende i længden med de plukveer hele tiden. Jeg føler mig vildt begrænset når jeg ikke kan lave noget som helst form for fysisk uden de dukker op. Ja de der mavepustere kan nogle gange godt være voldsomme ;) Men heldigvis er der ikke så lang tid tilbage for os begge efterhånden.

    Anette: Ja jeg er virkelig glad for han gider høre på mig. Vil virkelig ikke risikere noget med tidlig fødsel eller lignende.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...