Friday, November 18, 2011

Vild med dans og kommunen

Jeg ville ønske jeg kunne berette om en masse fantastiske oplevelser og spændende ting, men det er nu ikke det der ligefrem er aller mest af for tiden. Det er normalt ikke fordi jeg faktisk synes særlig godt om vild med dans. Synes det er sådan lidt brugt efterhånden, men nu hvor jeg alligevel bare ligger i sengen og ser TV hele dagen er det jo meget rart med noget at se på en fredag aften.

Dagen idag har stået på en tur på kommunen for at aflevere nogle papirer i forbindelse med mine sygedagpenge. Der har godt nok været masser af papirarbejde og dokumenter der skulle styr på med alt det her med først dagpenge fra Spanien til Danmark og nu sygedagpenge. Nu tyder det heldigvis på at der er ved at være styr på det og heldigvis for det.
Efter kommunen var vi en tur ude og handle et par småting. Jeg har stort set ikke bevæget mig andet end fra bilen og ind i butikken og allerede da vi var ved at være med indhandling havde jeg simpelthen så mange plukkeveer og hele min mave var helt stram og øm. Det er virkelig frustrerende ikke engang at kunne handle ind uden de dukker op, men jeg må jo nok bare affinde mig med det lidt endnu. Resten af dagen er blevet tilbragt på langs som altid og min lille bokser i maven tumler rundt konstant. Gad vide om han aldrig sover længere?!

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...