Sunday, November 20, 2011

Sebra love

Jeg har jo siden vi fandt ud af at mini var en dreng været ret vild med mærket Sebra (måske endda også før det). Jeg ønskede mig jo derfor puslepude og ammepude i fødselsdagsgave tilbage i august måned og jeg er lykkelig for det allerede. Jeg har derefter fået købt to små legebolde fra Sebra og er lidt i overvejelse omkring jeg skal ønske nig barnevognskæden også eller den skal være en rigtig fin brun en jeg har fundet.

Jeg synes dog min ammepude er blevet lidt fnuldret her på det sidste. Jeg sover jo med den hver eneste nat mellem benene og til at støtte under maven og den er uundværlig, men jeg tror jeg skal have betrækket igennem vaskemaskinen snart. Jeg kan bare ikke undvære den en hel nat.




Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...