Wednesday, November 16, 2011

Puslebords puslerier

Igår da jeg havde gang i lidt kreative ting med puslebordet, fik jeg samtidig lagt tingene på plads der skal være under puslebordet. Stille og roligt med små skridt kommer der mere og mere styr på tingene. Nu er der ihvertfald MASSER af stofbleer/gylpeklude, vaskeklude, bleer i to størrelser, vådservietter og skumklude lige ved hånden. Badekaret står klar under puslebordet og cremer og den slags hænger i en pose på den anden side af sengen. Det eneste jeg mangler plads til at faktisk hoved/hale fadet, men det må vist stå på kommoden ved siden af som jeg også regner med det skal hjemme i Spanien. Ellers så tror jeg vi er ved at være klar parat til bleskift.

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...