Thursday, November 17, 2011

Tanker (32+0)

Hold da op man har mange tanker når man bare ligger her i sengen og ikke kan foretage sig noget. I nat drømte jeg t jeg lige pludselig gik i fødsel og fødte babyens hoved, men måtte stoppe det op igen og holde den inde fordi der ikke var nogen der havde tid til at tage imod ham?! Meget underlige drømme jeg har for tiden. Det må være hovedet der mental prøver at forberede sig til det der skal ske.

Nu hvor jeg bare ligger her efterladt med alle mine tanker kan jeg mærke at jeg synes det kommer tæt på det hele. Jeg kan ikke lade vær med at kigge hen på puslebordet og tænke at om ikke så længe står vi der med en lille baby. Det er simpelthen så surrealistisk. Er vi nu klar til hans ankomst og til andre de forandringer der kommer til at ske. Jeg glæder mig simpelthen så vildt meget til at få ham i mine arme. Glæder mig til at lære ham at kende, kunne kysse ham og se på ham. Det er som om det først er nu den der store kærlighed indeni er ved langsomt at dukke op, nu hvor jeg rent faktisk er ved at kunne forholde mig til at det rent faktisk er vores lille baby der bor inde i maven.

Lillemanden i maven er virkelig aktiv for tiden og hold da helt op hvor kan han dog sparke efterhånden. Han er begyndt at give nogle ordenlige los helt oppe ved ribbene og det kan virkelig gøre nas nogle gange. Jeg nyder dog hver eneste bevægelse og elsker at han er så aktiv. Der går jo nok ikke så længe før det begynder at knibe med pladsen derinde, så det er med at nyde at der stadig er plads til at han tumler rundt.

Jeg håber lillemanden melder sin ankomst om 5 uger. Uh... Please lad mig ikke gå over tid og lad mig ikke føde før uge 37. Ja man har vel lidt høje forhåbninger. Ligemeget hvad så kommer han jo heldigvis på sin fødselsdagen og jeg er sikker på han vil være helt perfekt når han kommer.
Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...