Thursday, November 24, 2011

Famile vuggen

Vi har idag været oppe og spise hos svigerforældrene. Fik dejlige store bøffer og bagekartofler - mums. Plus en dejlig potion is og pebernødder bagefter.

Svigerne havde fundet familie vuggen frem der har været i mandens familie i mange år og som manden også selv har sovet i som barn. Det var meningen vi skulle have den med til Spanien i bilen, men nu hvor vi er fløjet til Danmark og skal flyve hjem igen, er det desværre ikkr rigtig muligt for os at få den ned. Vi har overvejet at få den sendt ned, men han kan jo kun sove i den i nogle måneder og det er jo lidt dumt at få sendt den ned for så kort tid og så derefter skal den bare stå og optage plads. Til gengæld skal lillemanden sove i den når han kommer til verden og mens vi er i Danmark og det glæder jeg mig til.

Jeg har godt set den før da den stod hos min svigermor, men jeg husker den lidt anderledes og er meget positivt overrasket, synes simpelthen den er SÅ fin som den står der nu og synes det er helt vildt dejligt at han kan ligge i en vugge med så meget historie bag sig. Nu mangler vi bare en ny skummadras til den og så er den helt klar til han melder sin ankomst. Den bliver nok dog stående hos svigerne indtil han er født. Men hvor er den dog fin.




Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...