Monday, November 28, 2011

Emmaljunga kareten

Vi har jo været hjemme ved mine forældre hele weekenden og slappet af og hygget. Vi er blevet forkælet med super lækker mad og hjemmebagt kage og ikke nok med det har vi kunne beundre vores super lækre nye barnevogn/kombivogn. For fanden hvir er den bare lækker. Jeg har kørt rundt med den i huset, nydt at kigge på den hver eneste gang jeg gik forbi og elsket at køre hånden hen over i forbifarten. Jeg er simpelthen så glad for vi valgte netop Nitro city modellen og både barnevognsdelen og klapvognsdelen er vildt lækre og jeg glæder mig helt vildt til at trille rundt med lillemanden i den lang vandet i Spanien. Den er så let at køre med at den snildt kan køres med en hånd og det er simpelthen så dejligt. Den udstråler så meget kvalitet og luksus når man står med den og så passer den selvfølgelig til vores autostol i samme mærke og materiale.

Ja kald mig bare forkælet - jeg har nemlig FÅET hele baduljen af mine forældre. Kan man være mere heldig med sine forældre end mig? Jeg tror det næppe.





Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

  1. Du ER heldig! Vildt lækker vogn! Har selv nitro City klapvogn i sort! ;-) Den er så fed!!!

    ReplyDelete
  2. Hvor dejligt at høre du er glad for jeres Nitro City. Glæder mig vildt meget til at prøve den af rigtigt :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...