Monday, November 14, 2011

Elevationsseng

Så har jeg sovet første gang i min "nye" seng. Jeg har jo simpelthen været så frustreret over ikke at kunne sove ordenligt fordi den madras der var herhjemme var vildt hård. Min kære far forbarmede sig over mig og besluttede sig for at tage to lækre topmadrasser med hjem fra deres sommerhus i Sverige. Ikke nok med topmadrasser, har min far også afmonteret deres elevationssenge i sommerhuset, læsset dem på deres trailer og slæbt dem med hjem til mig. Ham og manden fik så sat det til forleden, men jeg har jo sovet ved mine forældre, så jeg har ikke prøvet sengene før i nat og hvor har det dog været skønt. For det første er det jo skønt at kunne hæve både ben og ryg så jeg kan komme til at ligge meget bedre. For det andet er det simpelthen så dejligt med de nye topmadrasser.

Så lige nu ligger jeg foran kuk-kassen med hævet hovedgærde og let hævede fusser og nyder livet. Det er så dejligt for min ryg krop og ryg at kunne ligge ordenligt og jeg kan tydeligt mærke hvor meget det aflaster min krop.

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

  1. Ja han er sku skøn min far :) han står der altid når man har brug for en hjælpende hånd.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...