Wednesday, November 2, 2011

Dagens outfit (29+6)

Ja det er jo ikke noget vildt tøj det bliver til for tiden, det handler mest om at have det behageligt og kunne passe tøjet efterhånden. Jeg er stadig ret chokeret over hvor meget maven vokser for tiden og synes den bliver ved med at blive større og større, men det må jeg nok hellere vende mig til her de sidste par måneder.

Haldbranden har været en del af min hverdag de sidste dage og jeg har efterhånden svært ved at slå den ned med mælk og mandler, så hvis den fortsætte må jeg nok lige en tur forbi lægen og høre om han kan give mig noget mod den. Plukveerne har jeg også en del af stadig, men så længe de ikek gør ondt eller bliver regelmæssige må jeg nok bare affinde mig med at være en af dem der oplever dem gennem de sidste par måneder. Lillemanden tumler rundt inde i maven hele dagen for tiden, det er dog sjovt at jeg kan begynde at lægge mærke til hans døgnrytmer inde i maven. Han sover for det meste om morgenen og formiddagen indtil kl 14 stykker og så er han ellers vågen det meste af dagen, hvorefter han har et par stille timer om aftenen og så går det ellers løs fra ved en 21-tiden frem til klokken 2-3 stykker om natten.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...