Sunday, November 13, 2011

Bleer

Da jeg var hjemme og overnatte ved forældrene i nat kom min mor lige hjem fra supermarkedet med lidt godter til puslebordet. To pakker bleer i de små størrelser, plus to gange skumklude til rumpen. Så nu mangler der snart ikke så mange ting før vi er klar til hans ankomst. Jeg skal have taget mig sammen til at få pakket tasken til hospitalet her en af de næste par uger. Jeg skal bare lige have udvalgt hvad for noget tøj vi skal have med og finde ud af hvad vi ellers skal have med. Men forhåbentlig har vi ikke så travlt. Jeg har ihvertfald bedt ham om at blive derinde minimum 5 uger endnu.

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

  1. Har du sørget for at bestille sådan en babypakke fra Rema1000? Så får du (bl.a.) en hel pakke bleer til nyfødte ganske gratis :D

    ReplyDelete
  2. Jeg har bestilt den for et par uger siden, men har intet hørt fra dem endnu. Kan se på din blog du først lige har modtaget din nu og bestile i oktober - det er jo helt vildt. Jeg må hellere væbne mig med tålmodighed og vente på det bliver min tur ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...