Tuesday, October 18, 2011

Veninderne

Det er virkelig trist vejr idag. For dælen det er bare gråt og trist og med masser af regn. Når man vågner sådan en morgen og sidder og kigger ud af vinduet kan man godt tænke - "hvad er der egentlig for mig herhjemme i Danmark?"

Svaret er dog ret enkelt, familie og gode veninder.

I fredags var vi hjemme ved vores vennepar og deres to skønne børn. Det er et af de vennepar vi virkelig plejer at ses en del med, da vi boede i Danmark og det var fantastisk at være tilbage hos dem. Jeg elsker simpelthen de to guldklumper som var de mine egne børn og har været så ked af at være væk fra dem begge to så det var skønt at se dem igen. Ikke nok med at jeg elsker børnene så betyder deres mor også noget helt specielt for mig. Hun er næsten som en søster for mig og en virkelig virkelig tæt veninde. Hun er en af de kvinder man kan være sammen med ligemeget hvordan humøret er og altid være sig selv.

Idag da jeg vågnene til det grå triste vejr fik jeg besøg af en anden rigtig god veninde. Vi har ikke set hinanden siden hun var på besøg hos os i sommers i Spanien og det var skønt at se hende igen. Hun er simpelthen altid et lys at være sammen med og jeg elsker at ses med hende ligemeget hvornår det er. Hun har været en fantastisk støtte gennem rigtig mange ting og vi skriver rigtig tit sammen over netter. Men der er nu noget specielt over at få lov til at se hinanden og snakke naturligt.

Jeg skal huske på at denne periode hjemme ikke kun er fordi vi skal have vores lille drømmebarn, men også giver mig mulighed for at ses med alle de mennesker jeg har herhjemme, som virkelig betyder noget for mig. Alle dem der har været der for mig i mange mange år og som jeg aldrig ville vide hvordan jeg skulle leve uden. Det betyder så meget for mig at jeg stadig har disse skønne mennesker i mit liv selvom vi nu bor så langt væk og jeg priser mig lykkelig for at have mødt hver og en af dem.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...