Saturday, October 8, 2011

Seguridad Social (26+1)

Har idag været inde for at få styr på en blanket jeg skal bruge til den danske a kasse. Jeg var forleden nede på det lokale kontoret, men der sendte de mig videre til det større kontor. Da jeg så kom derind idag fik vi vores online log ind til seguridad social, men dog ikke det papir jeg skulle bruge. Blev henvist til et andet sted. Vi kørte derhen og der var fyldt af mennesker, 19 numre i kø foran mig og kun 4 skranker. Jeg ventede i over en time i et varmt lokale, var den aller aller sidste tilbage i lokalet. Alt dette fot at få besked på at det heller ikke var det kontor, men oficina de empleo længere nede af gaden som nu var lukket. Kanon. Nå, men sådan er livet jo i et fremmed land hvor man ikke er sikker på hvor man skal hen og ordne hvad.

Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comment:

  1. Ej, hvor irriterende. Håber at du snart får styr på det :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...