Sunday, October 30, 2011

Puslebord

Jeg har simpelthen været SÅ træt hele weekenden. Den der dumme blodprocent driller mig godt nok en del og jeg kan godt mærke at min energi er helt i bund. Hele min krop er helt tung og træt hele dagen og bare det at skulle dr mindste ting tærer simpelthen helt vildt på kræfterne. Jeg har til gengæld fået købt jern piller så jeg nu er oppe på de 100mg, som lægen anbefalede. Så nu står kosten på jernpiller og masser af sveskegræd, dadler og HUSK, ellers bliver den helt galt med maven og alt det jern.

Min far har købt puslebord og badekar fra IKEA til os. Bare så vi har et puslebord at bruge mens vi er herhjemme i Danmark efter han er født og et badekar. Det er jo heldigvis fine priser og så kan det enten stå hos mine forældre eller de kan sælge det når vi tar tilbage. Nu er puslebordet ihvertfald samlet og står klar med vores Sebra puslepude. Jeg var jo faktisk rent spændt på om den kunne være på puslebordet fra IKEA, den er jo lige en 5 cm bredere end bordet indvendig, men den kan sagtens være der hvis man lige maser den ned uden at det ødelægger puden. Nu mangler der bare at blive købt lidt bleer og andre småting og så er vi faktisk næsten klar til lillemandens ankomst. Forhåbentlig først tidligst om 8 uger.


Published with Blogger-droid v2.0

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...