Sunday, October 9, 2011

Moseskurv (26+3)

Så kom min veninde endelig forbi med den moseskurv jeg skulle købe af hende. Den er helt ny, men hun har fået 3 stk i gave, så derfor sælger hun nu lidt ud. Jeg har jo faktisk været en del i tvivl om hvad vi skulle have til lillemanden de første måneder når nu vi ikke kan få den familie vugge med hjem der er på mandens side. Jeg overvejede om vi skulle have en træ vugge eller moseskurv, men som i kan se er valget faldet på moseskurv.

Når nu vi ikke skal have lift til barnevognen, da det jo er en kombivogn med mindre liggemål synes jeg at det var smart at have en seng vi nemt kan tage med rundt i huset og ind til naboen. Jeg tror vi får en del glæde af at vi kan tage den med ud i stuen, på terrassen og på stranden hvis vi vil det.

Jeg gar pillet alt lyseblåt af den og pakket ned til at tage med hjem og så syr jeg nyt betræk til den i mørk brun og hvid så den matcher resten af hjemmet. Der er også en tilhørende "kaleche" til, som jeg også skal sy ny af i brun/hvide farver.

Nu er der ihvertfald styr på hvor lillemanden kan sove, bades og skiftes til når vi kommer tilbage og det må være det vigtigste.



Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...