Monday, October 24, 2011

Min kære farmor

Idag blev jeg hentet af min far og skulle en tur op og hente min skønne farmor, som skulle hjem fra hendes sommerhus til lejligheden. Jeg har jo ikke set min farmor siden vi tog til Spanien og havdr glædet mig til at komme op og se hende. Det er jo skønt at hun får lov til at se mig med maven og følge dens udvikling hen over vinteren. Jeg er rigtig glad for at vi får en masse tid sammen og at jeg skal holde jul sammen med hende og resten af familien i år. Hun har fødselsdag i midten af næste måned hvir hun fylder 92 år. Det er virkelig godt klaret at hun stadig kan være i sommerhus hele sommeren alene og passe blomster, have og hus. Vi kan sku noget vi kvinder i min familie, af en eller anden årsag udlever vi altså alle mændene. Min oldemor levede til hun var 96 og var til drt sidste så frisk så hun stadig boede i egen lejlighed og fik gæster uden problemer. Derfor satser jeg også på at have min farmor i en del år endnu og glæder mig til hun skal være oldemor til lillemanden.

Her følger et par skønne efterårsbilleder af haven ved min farmors sommerhus og vandet tæt ved. Det var jo skønt vejr at flytte i.

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...