Friday, October 7, 2011

Mad og rengøring (26+0)

Manden havde lovet at sætte hylderne op på børneværelset idag, så det blev ordnet her til aften, plus at der blev hængt et par nye gardiner op. Efter hylderne var blevet sat op gik manden igang med at lave mad. Vi havde købt ind til mexicanske burritos med chili con carne, ost, salsa, guagamole og creme fraice. Det er længe siden vi har fået det og mums det smagte skønt.

Efter maden fik jeg et lettere rengøringsflip. Der blev ryddet fuldstændig i soveværelset og i resten f huset, tørret støv af, ordnet i køkkenet og støvsuget i hele huset. Det er underligt at jeg for tiden har en kæmpe trang til at holde orden hele tiden. Jeg har en ide om at det måske handler om at når tingene er stressede og rodede med hjemrejse og det så betyder det meget for mig at der er ro og rydeligt i mit hjem?! Eller også er det bare et moderligt redebygger gen der kommer op i mig med at holde orden i huset hele tiden så der er klar til ankomsten af en lille ny?!



Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...