Monday, October 31, 2011

Kreativ hygge

Igår aftes var simpelthe en het ulidelig aften. Min mave var vildt oppustet, gjorde ondt pga den latterige fortoppelse der følger med jernpillerne. Lillemanden boksede rundt og jeg havde plukveer samtidig. Oven i hatten havde jeg så mega halsbrand så jeg overhoved ikke kunne ligge ned uden at være tæt på at kaste op. Jeg må nok indrømme at jeg følte mig noget ussel og på ingen måde som nogen smuk gravid. Jeg vendte og drejede mig kontant og proppede mig med både mandler, yoghurt, dadler og rosiner. Jeg faldt dog heldigvis i søvn til sidst og da jeg vågnede gik det bedre. Den kære halsbrand har dog været der konstant hele dagen idag og min frelser, mandlerne, har desværre ikke kunne holde det væk. Jeg mistænker lillemanden for at fylde godt op inde i maven efterhånden og presse det hele godt sammen derinde. Jeg har også haft en del plukveer idag sådan løbende igennem dagen, ikke nogle der har gjort ondt, har bare kunne mærke og tydeligt se maven stramme helt op. Jeg må lige forhøre min jordemoder om det bare er helt normalt og okay at have dem på regelmæssig basis.

Selvom jeg har været lidt træt og kvalm af halsbrand idag har jeg fået taget mig sammen til at komme lidt videre med mine syprojekter. Jeg fik syet Hr. Skildpadde færdig fra den dag jeg var hos min mor. Derudover fik jeg syet lidt ting til en barnevognskæde eller kæde til autostolen. To små fugle/ænder, et lille træ og en firkantet terning med nuldrebånd hele vejen rund. De kan allesammen bruges uden at blive hængt op eller de kan hænges på barnevogen ellef som uro. Det må tiden vise. De er syet af øko-stoffet fra stof og stil som jeg også skal sy sengetøj og suttekæder ud af og lidt stofrester.









Published with Blogger-droid v2.0

3 comments:

  1. Æv, sikke noget med maven. Håber kun at det er midlertidligt at du skal igennem det :) Og hvor er det bare nogle søde ting du har fået lavet!

    ReplyDelete
  2. Hej:) - jeg er forelsket i den skildpadde og så på et andet site, du tilbød at tegne mønsteret af og maile det. Er det stadig muligt her flere år efter dit indlæg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det kan jeg helt sikkert godt :) hvis du skriver din email adresse kan jeg sende dig mønstret til skønne lille skilpe som han nu hedder :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...