Tuesday, October 25, 2011

Kreativ dag

Dagen idag er gået med at have syet sammen med min mor det meste af dagen. Min mor skal til noget oktoberfest med hendes arbejde og skulle derfor sy en tyroler kjole, som hun gerne villr have lidt hjælp til. Derudover ville vi så sy et par ting til lillemanden, men tyroler kjolen trak lidt ud og jeg må erkende at min efterhånden ret gravide krop ikkr kan holde til det samme længere. Det med at stå foroverbøjet og klippe mønstre og sidde og spænde i ryggen foran symaskinen er hårdt for min krop. Kjolen blev til gengæld virkelig fed og jeg er ret tilfreds med dagens anstrengelser. Jeg nåede dog lige at få startet på en lille bamse skildpadde ud af økostoffet fra stof og stil og lidt stofrester fra min mors skabe. Kroppen blev godt nok lidt for lille, så der må lige klippes en større krop imorgen så den kan blive samlet ordenligt.

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...