Wednesday, October 26, 2011

Jeg har vundet

Da jeg var inde på babymessen med min mor forrige weekend deltog jeg jo i en masse konkurrencer og vandt jo også en gave fra bobles derinde. Her forleden fik jeg så en mail fra en rigtig sød jordemoder jeg mødte derinde. Jeg fik en god snak med hende omkring fødsel og at jeg ikke ønskede nogen hygge/sladre fødselsforberedelse, men bare gerne ville have noget konkret info så jeg er ordenligt forberedt. Hun virkede rigtig sød og jeg deltog i en konkurrence hun havde om at vinde en af hendes bøger.

Og sørme om jeg ikke fik en mail forleden om at jeg havde vundet dem og igår modtog jeg den så med posten. Jeg har fået læst de første par sider og den virker umiddelbart rigtig god, men jeg skal nok komme med en anmeldelse når den engang er læst færdig.



Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...