Tuesday, October 25, 2011

Gaver og arvestykker

Det er jo altid hyggeligt at komme hjem til sine forældre og blive forkælet og igår sad jeg sammen med min mor og kiggede i min barnets bog. Jeg vejede sørme 9 kg allerede som 8 måneder gammel og gik mine første skridt da jeg var et år. Det er nu meget sjovt at sidde at kigge på. Min skønne mor havde igen kommet til at købe et par småting til lillemanden. Et vildt sødt joggingssæt med tigerdyret og et brun sæt med savlesmæk til. Han blivet jo simpelthen verdens mest forkælede lille knægt allerede inden han bliver født.

Derudover havde min mor fundet min gamle nussebamse frem - Sutte Frederik. Det er en bamse min mor har hæklet dengang jeg var barn og som jeg har brugt vitkelig virkelig meget da jeg var lille. Den har lange kramme arme og en sut der sidder i den ene hånd. Jeg er virkelig imponeret over hvor godt den har holdt sig og jeg glæder mig helt vildt lidt lillemanden også kan bruge den mens han er lille. Hvor jeg dog bare elsker arveting og nyder virkeligt at nogle af de ting er blevet gemt.

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

  1. Ej - hvor er sutte frederik sej!! Sådan en vil jeg have. Kan din mor ikke lokkes til at hækle sådan en? :D

    Knus fra en fast læser og ven på babydk.

    ReplyDelete
  2. Hulda: Ja er han ikke skøn :) er sikker på mini kommer til at elske ham ;)

    Om ikke længe skal den kommende mormor sættes igang med at hækle små dyr og lære mig det. Elsker hæklede ting.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...