Monday, October 17, 2011

Gåtur ved vandet (27+4)

Det er gået lidt bedre med plukveerne idag. Var dog ret smadret i kroppen eller alt det vandring rundt på messen igår. Jeg vågnede imorges af at lillemanden moslede rundt inde i maven og var vildt aktiv, så jeg lå lidt og gloede på den noget rumsterende mave inden jeg lavede morgenmad på sengen til manden.

Vi gik senere en tur langs vandet og havnen og fik handlet lidt ind. Det er ret underligt pludselig at skulle få en hverdag op og stå et helt nyt sted. Vi har jo en hel hverdag i Spanien og er vant til at kunne lave en masse ting udenfor hele tiden. Vejret er dog rigtig smukt for tiden herhjemme, selvom det er virkelog koldt. Der går ikke lang tid før jeg ikke kan være i min vinterjakke med maven længere, så jeg må til at finde en løsning til vinteren snart.

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...