Saturday, October 8, 2011

Fødselsdag og årsdag (26+3)

Ja idag har vi faktisk været sammen i hele 6 år manden og jeg. Det er utroligt så hurtigt tiden går. På den ene side føler jeg slet ikke der er gået 6 år, men på den anden side kan jeg slet ikke huske dengang inden vi var sammen. Det føles som om vi har kendt hinanden for altid og tanken om at skulle være uden ham er helt forfærdelig. Jeg tror aldrig jeg har følt mig så godt tilpas i et forhold og så lykkelig sammen. Det føles som det eneste rigtige og bare den følelse af at han er der og altid vil være der gør at jeg ved vi nok skal komme igennem alt, bare vi er sammen. Vi havde en ret hård start på vores forhold og var igennem rigtig meget lort sammen de første 3 år for at sige det mildt. Havde jeg set os udefra havde jeg aldrig satset mine penge på at vi ville holde sammen. Men her står vi, 6 år efter vi første gang var sammen og har aldrig haft det bedre. Vores forhold har aldrig været stærkere, vi har truffet nogle kæmpe valg sammen om at flytte hele vores liv til udlandet og venter jo nu vores første barn sammen til januar. Det er en skøn fornemmelse og selvom fremtiden kommer til at bringe endnu flere op og nedture så glæder jeg mig og jeg ved vi nok skal holde sammen.

Det var meningen vi skulle have fejret vores årsdag med frokost på den restaurant vi fik vores ringe på sammen for 5 år siden, men jeg har simpelthen haft så voldsomt mange lænde og rygsmerter i nat så jeg knap nok har sovet. Så jeg havde virkelog bare brug for at hvile mig og slappe af idag. Årsdageb blev derfor fejret i sengen med kyllingefileter, tomatsalat og majskolber - meget romantisk middag. Vi var dog nødt til lige at tage et smut ned og sige tillykke til en kammerat der holdte 40 års fødselsdag på en restaurant i nærheden. Det var hvid dress-code, hvilket altså bare ikke klæder min gravide krop særlig godt. Så det var ikke med min store vilje og begejstring at jeg kom ud af døren med kæmpe lændesmerter, halsbrand og iført hvidt tøj. Jeg blev halvanden times tid og blev til sidst kørt hjem af en veninde, sad simpelthen og frøs og fik endnu mere ondt af at sidde på hårde stole.

Så nu står resten af årsdagen på afslapning under dynen med masser af puder i ryggen og fjernsynet tændt.




Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...