Wednesday, October 19, 2011

Dessert

Vi er prøver jo at spise så sundt som muligt, så jeg kan få min figur tilbage når nu lillemanden engang kommer til verden. Der har dog været en hel del usundt spise på det sidste, da jeg har haft en kæmpe trang til søde sager og slik. Derfor er vi nu igang med at prøve at spise sundt og ikke bage kanelsnegle og pandekager så tit.
Det er ret vigtigt for mig at jeg sørger for at få min normale vægt tilbage igen efter fødslen. Det bliver jo på ingen måde lettere jo ældre man bliver og jeg ved med mig selv at min selvtillid og velvære er vigtig for at jeg har det godt og har overskud.
Derfor er dette hvad desserten har stået på igår og nok også idag: fedtfri yogurt med bananer og rosiner - mums


Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...