Wednesday, October 26, 2011

Dagens outfit (28+6)

Det er ikke meget der er gjort ud af tøjet idag, har været virkelig træt og lidt irritabel idag. Jeg ved ikke hvorfor, men sådan er der nok bare nogle dage. Jrg tror vejret påvirker mig en del og idag har det godt nok været gråt og trist. Jeg kom dog til lægen og fik lavet min nye vandrejournal, der var ikke rigtig noget nyt over landet. Jeg har lidt lavt blodtryk og lidt lav blodprocent, så jeg skal til at huske at spise mine jern-piller. Jeg har jo taget den siden uge 10, men jeg er bare vildt dårlig til at huske at tage dem. Men nu må jeg altså lige tage mig sammen med det. Måske jeg skal prøve at tage dem om morgenen istedet og så gravitamin om aftenen.


Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comment:

  1. Et tip til jernpillerne er at have dem stående ved siden af tandbørsten så er de lidt nemmere at huske..:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...