Monday, October 24, 2011

Barnedåb

Igår var vi til barnedåb hos et vennepar og deres smukke lille datter. Vi var i kirken ved en 10-tiden og det var en rigtig fin dåb, selvom præsten var lidt tør og virkelig ikke særlig god til at fange folks opmærksomhed. Der blev sunget intet mindre end 7 hele samler og døbefonden blev fyldt op med postevand fra en rød plastikspand, det var ikke meget helligt eller velsignet vand der var over det må man sige. Til gengæld var festen bagefter rigtig hyggeligt. Der var omkring 60 mennesker, men uden at det føltes som værende alt for mange. 80% af dem var nok familie, så det var en stor familie. Eller mange vil måske bare betegne det som en normal størrelse familie, men for os der begge to har meget små familier var det mange.

Vi var blandt nogle af de sidste der gik og det var rigtig hyggeligt at se vores vennepar som vi jo ikke har set siden vi flyttede til Spanien i starten af æret. Det er jo dog ikke så meget man når at få snakket sammen med forældreparret til sådan en barnedåb, så vi glæder os til at se dem en dag snart stille og roligt hvor vi kan nå at få snakket ordenligt. Vi var først afsted fra barnedåben ved 19-tiden, så det var en del timer vi var væk og min krop var godt træt da endelig vi kom hjem. Jeg havde igen iført mig mine før-graviditets jeans leggings, som jeg stadig godt kan komme ned i, men når jeg skal sidde meget ned eller have dem på længere tid af gangen går det simpelthen ikke. Så da lillemanden i maven havde brokket sig over at blivr mast i noget tid til festen, måtte jeg lige snige mig ud og skifte til mine afslapnings haremsbukser til resten af festlighederne.

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...