Wednesday, October 19, 2011

Babymesse shopping (27+6)

Som tidligere fortalt var min mor og jeg jo en tur på babymesse i øksnehallen i søndags og hold da helt op vi slæbte hjem af ting (det vil sige min mor slæbte). Det var jo en virkelig hyggelig dag og jeg synes faktisk vi fik en masse gode ting med hjem. For det første vandt jeg sørme noget derinde. Jeg tilmeldte mig en masse forskellige konkurrencer og mens vi var derinde blev jeg ringet op, at jeg havde vundet et bobbles skumpuslespil. Bare det at have vundet noget i sig selv er jo vildt fedt og jeg har altid godt kunne lide Bobbles, selvom der jo nok går noget tid før lillemanden kan lege med det.




Derudover fik vi en hel masse gratis prøver på en masse forskellige stande. Vi fik blandt andet natusan wipes, smagsprøver på speltgrød, en MASSE prøver på cremer, små økologiske sokker, en fin lille babyhue, nusseklud og en hel bunke forskellige blade.






Jeg fik også købt et par småting derinde. Jeg synes jo faktisk jeg er ved at være ret godt dækket ind med de ting vi skal.have til hans ankomst, så selvom der var vildt mange gode tilbud derinde, prøvede jeg at holde mig til de ting jeg havde brug for og ikke bare overshoppe. Vi skal trods alt have alting med tilbage til Spanien. Jeg (med hjælp fra min mor) fik købt en virkelig fed vendbar taske i brun med prikker fra the organic company, i samarbejde med babybusiness.dk til den nette sum af 50,- lige klar til at hænge på barnevognen. Derudover fik vi købt et økologisk lagen til vuggen, 4 par strømpebukser, 6 sæt ammeindlæg i det blødeste bambusmateriale, to bolde med rangler indeni fra sebra, tre sutteflasker fra bornfree og selvfølge topmadrassen fra N'Sleep, som jeg skrev om tidligere. Alt i alt nogle rigtig gode køb og faktisk alt sammen noget som jeg tidligere har kigget på og overvejet at købe.




Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...