Sunday, October 16, 2011

Babymesse Øksnehallen (27+3)

Jeg var så glad for at have det bedre idag, så jeg kunne komme med babymesse med min mor. Det er jo længe jeg har undværet min kære mor og havde glædet mig til at have en hel dag til at gå og hygge og sludre sammen. Plus selvfølgelig at kigge på ting til lillemanden.

Vi var derinde ved en 13:30-tiden og der var ingen kø eller noget, så vi gik stort set lige ind. Øksnehallen er jo ikke så stor en messehal, men jeg må indrømme jeg var positivt overrasket over de forskellige stande. Altså kom man for at shoppe en masse outlet tøj, var det nok ikke det rigtige sted, men kom man (som vi gjorde) for at samle inspiration og kigge var det perfekt. Der var en masse forskellig information og konkurrencer. Der var selvfølgelog også en masse stande hvor man kunne købe mange ting til gode messe priser. Selvom vi jo kom derind uden egentlig at skulle købe noget synes jeg at vi kom hjem med nogle rigtig gode køb. Jeg var positivt overrasket over antallet af økologiske produkter derinde. Havde jeg haft mere tid ville jeg godt have luret lidt mere på slynger og stofbleer, men jeg havde ikke lige det store overskud til alle de informationer til sidst. Vi fik også en hel masse gratis ting derinde, blandt andet masser af blade, nusseklude, økologiske babysokker, babyhue, prøver på cremer, urtekram boller og en masse andet guf. Jeg skal nok få taget billeder af alle de fine gode køb imorgen.

Her er lidt billeder fra messen. Jeg var ret begejstret for økologik.dk messen som havde en masse lækre økologiske ting, så deres side skal jeg helt sikkert ind og lure lidt mere på.

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...