Tuesday, October 11, 2011

Afskedsmiddag (26+4)

Jeg har fået ordnet et par småting idag. Jeg fik købt en ekstra lille håndbaggage kuffert, hentet min kontrakt og vasket det sidste tøj. Igår fik jeg pakket stort set alle mine egne ting jeg skal have med hjem plus tøjet til mini. Idag stod den så på pakning til manden. Vi fik gennemgået alle hans ting og fundet ud af hvilke ting han skulle have med hjem. Vi har jo VIRKELIG skåret ind til benet af hvad der var vigtigt vi tar med hjem så det er stort set kun tøj i kufferterne. Alt hvad der hedder cremer, shampoo, hårspray, barberskum, børster og endda tandbørster og sokker har svigermor købt klar til os derhjemme, så vi er fri for at bruge vægt på at slæbe det med hjem.

Vi var også til afskedsmiddag hos min veninde idag og få lidt mad sammen med hende og hendes mand. Jeg ville have kokkeret selv, men har simpelthen ikke overskud til det de her dage, så jeg havde inviteret os selv på middag hos dem idag. Det er dejligt med gode veninder hvor man kan tillade sig det. Jeg har også fået skrevet et 3-siders dokument til hende med alle informationerne om hvordan kattene og planterne skal passes og hvor de vigtige ting i vores hjem er. Så nu burde der være styr på det.

Himlen er simpelthen så ufattelig smuk for tiden, det er helt ubeskriveligt, selv manden er helt imponeret og kan ikke lade vær med at stå og beundre den. Da jeg gik rundt i gaderne idag og da jeg sad og så på solnedgangen idag gik det virkelig op for mig hvor meget jeg kommer til at savne Spanien, vores lejlighed og vores liv hernede. Jeg er simpelthen så glad for vores beslutning om at flytte herned. Jeg nyder hver dag hernede og vores liv hernede. Jeg har fundet en helt ny ro inden i mig selv og værdsætter hver eneste dag jeg kan sidde i solen og kigge ud over vandet eller gå ned på havnen i klip klappere og få en hjemmelavet is. Kan slet ikke vente med at komme tilbage med lillemanden og nyde at vi begge ikke skal arbejde og bare har fri til at nyde stranden, forårssolen, varmen, terrassen, vores nye familie og vores gode venner hernede.

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...