Tuesday, October 4, 2011

100 dage tilbage (25+5)

Så nåede jeg sørme dagen hvor der kun er 100 dage tilbage inden termin. Det er simpelthen utroligt at tiden er fløjet så meget afsted. Vi rejser jo hjem til Danmark meget snart og når vi ankommer i Danmark er der kun præcis 3 mdr til termin. Hvor er tiden dog blevet af. Pludselig er det jul, så nytår og så er ser kun 12 dage til keg har termin. Og hvad nu hvis han kommer før tid, midt i julen eller til nytår?! Håber altså han venter til efter d 12. Januar med at ankomme.

Vi har idag afleveret vores gæster i lufthavnen og fået ordnet en masse ting. Blandt andet hentet lidt ting fra IKEA som jeg havde bestilt. Det var jo meningen jeg ville købe allergivenlig madras i Danmark og tage med ned, men nu når vi skal flyve frem og tilbage er det lidt mere besværligt. Derfor har jeg nu købt en madras og topmadras fra IKEA til at starte med og så må jeg se om jeg eventuelt kan finde en bedre madras på et senere tidspunkt. Jeg bestilte også badekar og puslepude. Puslebordet fra IKEA er desværre lidt for lille til min Sebra puslepude, så den må komme ud på badeværelset når nin far får bygget puslebord derude. Så nu skal jeg bare have syet et betræk til pudlepuden ud af noget øko bomuld i beige. Med hensyn til badekaret var planen at jeg ville have et flexibath badekar, men nu har jeg købt et fra IKEA så jeg er sikker på at have et når vi kommer tilbage og så må jeg se om der er plads til Flexi bath i.kufferten eller om vi skal have nogen til at tage det med ned til os.




Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...