Wednesday, September 7, 2011

Ting til mini (21+6)

Så sad jeg lige endnu engang og kiggede på ting til lille mini. Der er jo en hel ny verden der pludselig åbner sig op med oceaner af smukke dejlige kære babyting. Godt udvalget ikke er så stort hernede, for så tror jeg da at jeg var blevet fattig allerede. Jeg fik anbefalet at tjekke siden minegenverden.dk - hvor man kunne få en masse fine ting med navne broderet. Hold da op hvor er der mange skønne ting, men har forelsket mig mest i et badeslag i øko-tex bomuld med mørkebrunt broderet navn og et fint sengetøj med stjerner og brune detaljer med navn på. Det er desværre ikke økologisk, men måske det kunne bruges i barnevognen. Det er ihvertfald virkelig sødt og helt sikkert på listen over ting jeg bør eje.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...