Thursday, September 15, 2011

Smerter og tanker (22+6)

Jeg har simpelthen været så øm i kroppen de sidste par dage og i mit underliv. Det strækker, niver og gør mig lettere umulig at være i nærheden af. Jeg synes faktisk ikke selv jeg har været specielt hormonel (måske manden er af en anden holdning?), men jeg synea godt jeg kan mærke det begynder at komme. Min krop har svært ved at falde til ro om aftenen og vender og drejer mig vildt mange gange i løbet af natten.

Alt dette glemmes dog fuldstændig når lille mini boltrer sig rundt derinde. Han har været helt vildt aktiv her til eftermiddag og aften og har simpelthen kunne ligge og stire på maven og se han mosle rundt derinde. Tænk at han nu er blevet så stor så man kan se ham. Det er simpelthen ufatteligt. Det går mere og mere op for mig for hver dag at der vokser et lille liv indeni mig som vi har skabt sammen og bare tanken om det er næsten nok til at sætte gang i mine tude-hormoner. Jeg har altid haft let til tåre, men hold da op der skal ikke meget til for tiden.

Heidi (min gode veninde) har for lang tid siden da hun fik af vide jeg var gravid givet mig bogen "hvor lagde jeg babyen" og det er først nu jeg er ved at være klar til at læse den og føler faktisk lidt at jeg er nødt til at begynde at læse lidt om hvad vi har i vente når han først kommer til verden. Hvilket jo pludselig er om 4 måneder. For søren tiden flyver afsted. Jeg har kun læst 10 sider af bogen indtil videre og jeg sidder allerede med åben mund og føler mig helt overvældet af alle de ting der kommer til at ske. Puh. Måske man ikke skal tænke for meget på det og bare tage det en dag af gangen, men man er jo også nødt til at vide lidt. Det er simpelthen så skræmmende at vi, mig og manden, skal tage os af sådan et lille sårbart og uskyldigt væsen. Gud. Det må være den største opgave vi nogensinde kommer ud for. Men så længe vi står sammen klarer vi det nok?! Det prøver jeg ihverfald at fortælle mig selv.


Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...